Joined
Likes
767

Profile posts Postings About

  • just clean your wall and your posting history in firebot and come back, stop this "last post before I quit" thing lol
    Tonberry King
    Tonberry King
    This dude is a LIAR-capital L. I challenge you-ALDERTZ- to stay away from smogon and pokemon as a whole for 60 days, That is all. No pokemonshowdown, no pokemon games, no smogon for two months. YOU CANNOT DO IT, but it is okay. We will be here when you inevitably return :)
    Aldertz
    I genuinely want to do that, damn I've gotten so addicted to this site.
    Cheryl.
    Cheryl.
    I’ll always remember you bpgnigga
    wait how you got more posts then me you've only been here like half a year

    Dab on them haters, but keep your guard up. They might dab back
    Aldertz
    >wait how you got more posts then me you've only been here like half a year
    Three words my friend
    Firebot Development Lab
    once I've finished my Arcanine analysis I'm out. thanks for the good times and fuck the flamers.
    Hey Man, you requested a team in the teambuilding workshop, but as you should know it's closed. But here's a team w/ Specs Pelipper and Ash Gren
    https://pokepast.es/7e831ace5d401f02 bit heat, but i'm sure you'll enjoy it.
    Peaked 1665 w/ it, and i'm an ass player.
    hey man, watch the tone of your posts and if you have any specific questions, consult the forum rules or ask me. don't want to infract you, so consider this an informal warning.
    Aldertz
    ok, sorry
    Finchinator
    Finchinator
    nah, don't worry much haha. i just would rather hear your input on things in the thread, but in a civil fashion and without having to get into shit with the rules and all. hope you understand and have a good night
    If you or a loved one has been diagnosed with BPGXMG, you may be entitled to financial compensation.
    Divine Retribution
    Divine Retribution
    Hi, I'm Divine Retribution, and 10 years ago I was a teacher at a special ed school. As part of my job, I came into close contact with all sorts of mental disabilities on a daily basis. 3 years ago, I was diagnosed with BPGXMG. My life was ruined.

    Then I called the law offices of Silver_Lucario42. He fought tooth and nail for me, and just last year we won a $1.2 million dollar settlement on my behalf.

    If you're suffering from BPGXMG caused by close contact to autism, there's still hope that you can get the money YOU deserve. Call the law offices of Silver_Lucario42 today!
    Aldertz
    OK can you guys like actually stop? That's super insensitive considering that I was nearly diagnosed with it when I was little and frankly I don't see the need for this flaming. Just stop.
    Tonberry King
    Tonberry King
    Ignore button is a fact
    why did you leave firebot?!?
    Aldertz
    Because firebot is toxic af and I'm getting too busy to deal with it. I like the concept of just free posting but it's just cancer at this point with all the in drama I inadvertently got myself tied up into. You're the GOAT tho, lick my brain please.
    I'm fucking done with Firebot, stop bugging me about it.
    Aldertz
    To be honest, I doubt I ever shall. It's just really really toxic there, and after a recent skirmish regarding some troll posting group and shit, I just don't wanna put up with it. I don't think it'll ever end; so I don't believe I'll make a return. I'll be keeping a close eye on it to see if it does get better.
    Hey, it's Mova from Discord. Feel free to follow me back if you want.
    Aldertz
    Heya
    just did :)
    Mova
    Mova
    thanks :)
    Y u quit Firebot?
    Aldertz
    Because firebot is legit cancer and I'm way too fucking busy to deal with all the bs. I honestly wanted to continue because the concept is good but it's just too toxic at this point that I don't have the time to deal with half the people there (not you, you're fine).
    Sorry.
    Fanyfan
    Fanyfan
    It’s fine. I posted that mostly as a joke. I can see what you mean, for sure. Thanks for saying I’m not a toxic poster. :)
    How exactly is Sinnoh the best?
    Aldertz
    Oh, hey, I only got this notification now lol. I'll respond to ya when I get time (am thinking this weekend, maybe next Monday, or next weekend).
    Only one image is enough lol. Your post becomes so long with so many chomp images
    Aldertz
    Sorry if it was overkill m8. I'm gonna go ahead and remove it rn.
  • Loading…
  • Loading…